marți, 22 ianuarie 2013

poezie cu câteva diacritice ( pentru că mi-a fost lene să le pun pe toate )*


și dacă maine bagi la spalat,
spala-mi si sufletul,
cu apa de mare,
cu apa cu multa sare,
bagă-l la negre...
sau mai bine la colorate.
daca se duce din culoare,
fa-te ca nu stii nimic,
că a fost doar o-ntamplare.

stiu ca tu n-ai atins nimic,
vina ta nu poa' sa fie...
nu ma supar, asteptam octombrie.
vom culege frunze roșii, frunze verzi.
frunze galbene,
le bagam in buzunare...
si le vom lipi pe suflet,
ca sa prinda iar culoare.

pân-atuncea eu promit solemn
ca nu voi mai iesi din casă,
nici macar la cel mai convingator indemn.
am sa golesc toate conservele
si-am să beau apa de la robinet,
voi duce-un fel de viata de poet...
si voi astepta sa se faca treisprezece
ale lui octombrie...

atunci vei veni cu frunzele și
ma vei ajuta
sa-mi imbrac
sufletul
meu
cel spălăcit.

*le-am pus în titlu, ca să fac impresie bună.
**dedicație.

2 comentarii:

  1. O sa comentez pe mai multe teme.

    Tema 1 - Te intelege cineva? - serios. (in afara de nebunu ala excentric, proto-poet, obsedat de muzica grea si de senzatii tari cu un simt al umorului care incalca tot ce inseamna moralitate)

    Tema 2 - Intodeauna mi-a placut si m-a amuzat (intr-un sens drag) chestia aia a ta de a pune un "fine print" la capatu unui text, de parca ai sopti cu toata sovaiala din lume ceva ce nici nu esti sigura ca vrei sa spui.

    Tema 3 - dedicatie!=))

    Tema 4 - sufletu se spala cu lumina si cu frumos. apa e pentru jegu ala de haina pe care il poarta sufletu.

    Tema 5 - (offtopic maxim) Reteta studenteasca #25: Supa de cartofi. Se umple o oala cu cartofi (nota: cartofii nu trebe spalati). Se pune apa peste, si se pune la fiert, pe plita electrica. Dupa 30 min, se ia oala, se stoarce apa intr-o alta oala, cartofii se vor arunca ulterior. Apa obtinuta se condimenteaza dupa gust. Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tema 1 - bai sincer nici eu nu ma inteleg pe mine asa ca tare m-as bucura sa ma inteleaga cineva. nu, defapt m-as speria. sa nu ma anticipezi te rog. mersi. moralitatea e relativa..simtul umorului e dezvoltat..imi place.. muzica grea e frumoasa in combinatii progresive si simfonice...fara fieratanii.

    Tema 2 - sa stii ca si mie. alea sunt doar pentru cine vrea sa inteleaga. nici nu as vrea sa le citeasca toata lumea. doar cine merita. e ca un premiu de final. mersi fratilor ca ati avut rabdare sa imi ascultati tampeniile pana la final. here, take my secret.

    Tema 3 - fara numar fara numar fara numar. de inmatriculare.

    Tema 4 - de aia imi plac mie frunzele colorate.

    Tema 5 - nu mai copia statusurile lu' Blegov(ici) de pe Failbook si mi le posta aici ca le citesc destul acolo.

    RăspundețiȘtergere