vineri, 21 ianuarie 2011

Sufăr de phobophobie. Dar voi...?!

...nu vreau sa-mi fie teamă, mă împiedică să iubesc, mă împiedică să vorbesc...
...nu mă lasă să plec, nici măcar să mă vindec...
...e malefică şi mă trezeşte de dimineaţă; eu vreau să mă lase, ea de suflet mi se-agaţă...
...şi mi-e tot timpul teamă...mă controlează şi mă cheamă...
...îmi bagă panici în cap, atâtea câte încap...

...şi când nu mi-e teamă, mi-e frică să nu-mi fie, e ca o dramă...
...câte aş fi putut realiza...câte dorinţe aş fi putut concretiza...
...e a sufletului meu batjocură, e a inimii mele cenzură...
...la euforie-mi suflă-n ceafă, la tristeţe e mare filozoafă...

...e teama mea, o ai şi tu, acolo, undeva. eu zic sa mergi la mare să dai de stânci cu ea...

băi, oameni buni, mie mi-e frică de teamă. da' trăiţi toţi cu ea. vă e teamă să nu plouă mâine, vă e teamă să simţiţi, vă e teamă că sunteţi ridicoli. defapt, sunteţi, sunteţi cei mai ridicoli oameni din lume, pentru că vă e teamă, oameni în toată firea, panicaţi zi şi noapte. vă e frică să faceţi ce aţi visat o viaţă întreagă. ce aşteptaţi, viaţa de apoi ? nu vă dau lecţii de viaţă, doar mi-am învins o teamă. am recunoscut că mi-e teamă. tot timpul. dar fac ceva, sau măcar încerc.

nu am nici cea mai vagă idee cum să-mi înving teama. dar vreau să mă uit în ochii ei. măcar atât.

Licenţa Creative Commons
Această operă este pusă la dispoziţie sub Licenţa Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată Creative Commons.

2 comentarii:

  1. să mă anunți când ți-ai îndeplinit ultimul paragraf. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. look the fucker in the eyes, and mince meat him with the shrapness of your glare that's just enough, you don't need to wrestle the fucker

    RăspundețiȘtergere